Jaké jídlo ze svátečního stolu by se psům absolutně nemělo dávat: varování veterináře

Některé druhy potravin, které jsme zvyklí konzumovat během vánočních a novoročních svátků, mohou našim mazlíčkům vážně ublížit

Veterinář varoval, jaké jídlo ze svátečního stolu by se psům absolutně nemělo dávat / koláž: Šéfredaktor, foto: depositphotos.com/ unsplash.com

Naučíte se:

  • Jaké jídlo ze svátečního stolu by se psům nemělo dávat?
  • Jaké druhy krmiv mohou psům vážně ublížit?

O Vánocích a na Nový rok, během sváteční hostiny, můžete mít chuť podělit se o dobroty ze stolu se svými mazlíčky, zejména pejsky. Navíc často samotná čtyřnohá zvířata mohou majitele k takovému kroku přimět a prosit o něco chutného ze stolu.

Mnoho svátečních potravin však může být pro psy nebezpečné. Veterinář vysvětlil, jaké krmivo by se psům nemělo dávat, aby jim neublížilo, píše ladbible. Tento seznam zahrnuje zejména klobásy a slaninu.

Dr. Sam, veterinář z Animal Friends Pet Insurance, řekl, že klobásy, které jsou zabalené ve slanině, mají k ideálnímu psímu krmivu daleko. Poznamenal, že takový pokrm, stejně jako jiné tučné maso, může vést k obezitě u domácích zvířat a pankreatitidě.

„Bez ohledu na to, kolik si váš pes žádá o maso, je nejlepší mu ho nedávat. Místo toho mu můžete dát nekořeněné, libové maso, jako je kuřecí nebo krůtí,“ řekl veterinář.

Existuje také mnoho dalších potravin, které byste svým mazlíčkům o Vánocích dávat neměli, včetně mletých koláčů a vánočního pudingu, protože rozinky a hrozny v nich jsou pro psy toxické a i malé množství může způsobit, že váš čtyřnohý pes zvrací. Psům škodí i omáčky.

Některá krmiva jsou pro zvíře prostě nezdravá, jiná obsahují složky, které jsou pro ně toxické nebo jde o potraviny, které jsou pro psa obtížně stravitelné.

Kromě toho by se psům neměly dávat žádné kosti z masa, protože pes je může rozdrtit na úlomky a spolknout, což může vážně poškodit jeho vnitřní orgány.

Mohlo by vás také zajímat:

Co je známo o LADbible Group Limited?

LADbible Group je britský digitální vydavatel. Mediální značky skupiny LADbible Group mají publikum blížící se jedné miliardě s 262 miliony sledujících po celém světě na hlavních platformách sociálních médií.

Společnost publikuje původní a získaný obsah, včetně redakčního, video a dokumentárního obsahu, z nichž některé jsou vysílány živě. Jejich obsahem je zábava a rozhovory se známými osobnostmi, ale i novinky a aktuální události, píše Wikipedie.

Pokud zaznamenáte chybu, vyberte požadovaný text a stiskněte Ctrl+Enter, abyste ji nahlásili editorům.

Rating
( No ratings yet )
Loading...
Liga otců